15 april 2018

Host, Host i natt



 
God morgon!
Igår kväll fick jag torrhosta och lite feber. Det var bara att koka vatten till honung och citron. Det blev några muggar innan jag kom i säng. Vaknat flera gånger under natten, hostat och druckit varmt honungsvatten. Ingen hostmedicin hemma, flaskan hade äldsta sonen fått för sin hosta.
Gubben skall fixa hostmedicin när Apoteket öppnar klockan 10.00👌 Får hoppas att det inte blir en långdragen förkylning, tycker jag haft nog nu!
 
Ha en fin söndag!
 

I3339945W177H98V.gif

8 kommentarer:

  1. Fy vad jobbigt. Hoppas du kryar på sig snart. Ha det så fint! /Elisabeth

    SvaraRadera
    Svar
    1. Verkar vara något som går just nu. Tycker alla verkar hosta och nysa.
      Ha det så fint!
      Kramen

      Radera
  2. Bra med stegräknare ,_)
    Krya på dig, låter som om det borde fungera mot hostan, det är något skumt som går, snuvig och hostig har jag varit hela vinter nu kommer och går.
    Vila nu och så hopas jag du blir snabbt frisk.
    Varm Kram Primrose ,-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Bra att ha koll om dagarna. Stegräknare finns i mobilerna nu för tiden. Mitt armband fungerar bra att mäta hur många steg det blir inomhus. Jag bär inte med mig telefonen i fickan när jag är hemma. Jag har haft en omgång av snuva och hosta efter jul, tycker det skulle räcka😢 Jag tar det lugnt!
      Ha en fin dag!
      Kramisar❤❤❤

      Radera
  3. Men rackarns så tråkigt att du fick det här. Så jobbigt med torrhosta. Krya på dig. Kram ❤

    SvaraRadera
    Svar
    1. Får hoppas att det vänder snart.Inte lika mycket torrhosta nu som när hostan kom. Verkar som hostmedicinen hjälper👌
      Ha en fin dag!
      Kram❤

      Radera
    2. Hostan är bättre. Nu är det näsdropp också😢 Det går väl åt rätt håll iaf.
      Kramis❤

      Radera
  4. Låter inget vidare, hostmedicinen hopps jag kommer att hjälpa dig. Krya på dig nu.

    Natti natti 💤

    SvaraRadera

Nu är jag här igen👏

Hejsan! Nu har jag piggat på mig igen. Inte helt Ok, men betydligt bättre. Det var några månader sedan jag skrev i bloggen.  Det känns som j...