7 april 2018

Tapetserare idag

 
Men inte på väggar utan omklädning av stolar.
I går blev en köksstol klar. Idag blir det kanske två stycken. Vi har så mysigt väder  sol och plusgrader, en promenad måste jag också hinna med.
 Det blir en tur in i Söderhallarna och handla något gott till kvällen att " mumsa " på.
Annars så händer det inte så särskilt mycket om dagarna hemma hos oss.
 Jag försöker att sitta någon timme per dag och klura på hemsidan. Det är avkoppling för mig.
Upptäcker nytt nästan varje dag👌

I3339945W177H98V.gif
 
 
 
 
 
 

2 kommentarer:

  1. Skönt med solen, fast lite småkallt är det. Ha det så fint! /Elisabeth

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag tyckte det var underbart ute. Kände inte av att det var kyligt. Kanske varmare i stan mellan husen😉.
      Ha en fin kväll!
      Kramen

      Radera

 Hejsan alla vänner och besökare! Nu  är jag tillbaka i bloggen efter ett långt uppehåll. Det känďes lite konstigt när jag hade öppnat blogg...