28 april 2018

Trevligt! Hon kommer idag.

Hejsan, jag heter Doris och
 skall jag vara hos Farmor och Farfar några dagar.
 
Jag saknar mina vänner Kaninerna i parken. Hoppas de är ute när jag kommer, så det kan bli några nospussar genom staketet.
Dogs Graphics
Hallå!!!! Vem är det som gräver och stör min sömn. Men, hallå! Är det du som kommit tillbaka, så trevligt. Har saknat våra samtal, så det finns mycket att berätta👌
 
Rabbits Graphics
 
Härligt väder idag. Solen skiner från en klarblå himmel👌
 
Ha det så bra!
 
Graphics Smilies Marmor
 


2 kommentarer:

  1. Det ör många som väntar på Doris ,-)))
    Härlig att Doris kommer det måste ju vara SÅ kul att få ha henne då och då, förgyller livet!
    Kul att hon tycker om kaninerna och kaninerna verkar gilla henne ,-)
    Soligt här ska till mamma ,-)
    Ha en härlig Helg hoppas solen som just nu skiner stannar hela helgen.
    Varm Kram Primrose ,-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nu är hon och hälsar på sina Kaninkompisar👌Så mysigt att ha Doris några dagar, det förgyller verkligen vardagen. Hoppas du får med din mamma på en promenad i vårvädret.
      Ha en fin helg!
      Kramisar❤❤❤

      Radera

Nu är jag här igen👏

Hejsan! Nu har jag piggat på mig igen. Inte helt Ok, men betydligt bättre. Det var några månader sedan jag skrev i bloggen.  Det känns som j...