3 april 2018

Vardag igen

I3357637W493H165V.gif
 
God morgon!
Nu är det slut på påskfirandet. Känns skönt att det är vardag igen.
Det skall bli en tur till Sickla centrum och handla tyger till köksstolarna och ev. nya gardiner.
Känns lite konstigt att man måste köra utanför city för att handla tyger. På Södermalm har jag inte hittat någon tygaffär. Kanske det finns tygaffärer om jag ger mig upp i city, men då är Sickla ett bättre alternativ för mig.
Får bli en tur in på ICA Maxi också innan vi återvänder hem.
 
Ha en fin dag!
 
I3339945W177H98V.gif

6 kommentarer:

  1. Godmorgon. Det var ett tag sen, men nu känner jag att jag börjar komma igång igen :). Skönt att Påsken är över, det tycker jag också. Trevligt med nytt tyg och nya gardiner, då känns det att det är Vår på riktigt.
    Morgonkram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Härligt att du är igång med nya sidan. Hoppas du skall trivas med den. Är det en betalsida eller kan man välja att använda den som gratis? Det blev ett nytt tyg till stolarna, men inga nya gardiner, får bli senare.
      Ha en fin dag!
      Kramis

      Radera
  2. Ganska skönt med vardag. Tror det fins en tygaffär på Sveavägen. Ha det så fint! /Elisabeth

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det stämmer. Det finns en i Sickla också, Olssons Tyger, där handlade jag.
      Ha en fin dag!
      Kramen

      Radera
  3. Konstigt att ni inte har någon sådan affär där. Då fick du liten utflykt kul och trevligt.

    Kramar🥀

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vi hade en stor tygaffär tidigare på Götgatan. Sen verkar det som ingen vill ha tyg på metervara😉 så de la ner butiken. Hittade i a f tyg till stolarna igår, nu återstår bara jobbet.
      Finns många bra affärer i Sickla.
      Kramis🌹

      Radera

 Hejsan alla vänner och besökare! Nu  är jag tillbaka i bloggen efter ett långt uppehåll. Det känďes lite konstigt när jag hade öppnat blogg...