24 augusti 2019

Häftigt med sommarvärme igen!

Imorgon kommer Doris och skall vara här några dagar. Det blir ju sommarvärme igen då måste hon bada i Årstaviken, och hälsa på Kaninerna i parken.
Ser riktigt trevligt ut när solen skiner idag. Jag och gubben skall besöka Bondens marknad. Hoppas det finns gula kantareller att köpa, brukar göra det varje höst. Skall även köpa vårrullar, finns både varma och kalla. Varma får bli till lunch, kalla till frysen. Sedan är det bara att plocka fram och fixa i min Air fryer som är en toppen apparat!
Det blir säkert en promenadtur med Skotten för mig och apostlahästarna för gubben efter bondebesöket👌

2 kommentarer:

  1. Tänk att jag aldrig kommer mig för att gå och se bondens marknad. Ha det så fint! /Elisabeth

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du har ju fram till oktober på dig att besöka Bonden på lördagar. Igår var det massor av folk.
      Ha en fin dag!
      Kramen

      Radera

Nu är jag här igen👏

Hejsan! Nu har jag piggat på mig igen. Inte helt Ok, men betydligt bättre. Det var några månader sedan jag skrev i bloggen.  Det känns som j...