9 augusti 2019

Nu trampas det för fullt🚮‍♀️🚮‍♀️

Hejsan och godmorgon!
Nu har starten gÄtt och en massa cyklister far fram i VasaloppsspÄren.
 Nu fĂ„r jag hoppas att allt gĂ„r bra. Inget regn, inga skador och ingen harpest. Det har varnats för just harpesten som hĂ€rjar i Dalarna runt Mora. Lite otĂ€ckt, pesten sprids genom myggbett. Cyklisterna rekommenderas att ha klĂ€der som tĂ€cker kroppen, samt anvĂ€nda myggmedel.
HĂ€r har vi lite solsken, men ingen speciell vĂ€rme. 
Äldsta sonen Ă€r i fritidshuset i Spanien, dĂ€r Ă€r det  "lĂ€skigt varmt" vad jag hört. Det blev en tur till affĂ€ren vid lunchtid. Handlingen tog lite lĂ€ngre tid Ă€n vanligt, vi stötte pĂ„ en gammal bekant, sĂ„ det blev en  ganska lĂ„ng pratstund i affĂ€ren. NĂ€r vi kom ut hade det börjat regna, sedan kom Tor med hammaren. Blev lite blöta innan vi hann hem.
Senare under dagen.
Det gick bra pĂ„ Vasaloppet Cykel för sonen. Han var pigg och glad nĂ€r han gĂ„tt i mĂ„l👌 Vem 
vet, kanske det blir ett nÀsta Är ocksÄ.

Marmor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Nu Ă€r jag hĂ€r igen👏

Hejsan! Nu har jag piggat pĂ„ mig igen. Inte helt Ok, men betydligt bĂ€ttre. Det var nĂ„gra mĂ„nader sedan jag skrev i bloggen.  Det kĂ€nns som j...