7 augusti 2019

Tisdag och onsdag!

Igår tisdag hälsade Rurh på i 4 timmar. Jag och gubben tog en tur ut under tiden och letade ett lunchställe. Det var inte det lättaste att hitta. De  flesta har flyttat ut sin servering på gatan, gårdagens väder var inte det bästa för uteservering☔ Efter en rundtur med " Skotten " hittade vi Pizzerian jag läst om. De gör tunna goda pizzor enligt betyg på nätet. Kan bara hålla med att de var supersuper👌
Idag onsdag är det tvättstugan som gäller samt tandläkaren för gubben. Jag skulle också träffat tandläkaren, men lämnade återbud tv.
Grattis, Grattis!
Lilla Morris fyller 1 år idag🎂
Vovvov till dig🍗🐾


Ha en fin dag!

6 kommentarer:

  1. I natt åskade det som sjutton. Den slog ner i närheten av mig. Jösses, vad det lät. Idag onsdag fint vänder. Ha det så fint! /Elisabeth

    SvaraRadera
  2. Hörde hur det mullrade när jag vaknade till i natt. Otäckt när den slår ner. Hoppas ingen kom till skada. Bättre väder idag, men då var det tvättstugan.
    Ha en fin kväll!
    Kramen

    SvaraRadera
  3. Vad tiden har gått när man tänker på att Morris fyllt 1 år ☺ Grattis!
    Roligt att ni hittar bra ställen att äta på.
    Läste att du varit inlagd på sjukhus och jag hoppas att det inte var nåt allvarligt ❤
    Ha en fin dag. Kram ❤

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tiden har gått fort när det gäller Morris. Han var 12 veckor när dottern hämtade hem honom. Skönt ibland att äta ute när vi har Rut som städar😉 Som det såg ut, hade jag en inflammation i bukspottskörteln. De skall fortsätta att utreda, med ny röntgen, nya prover och läkarbesök.
      Ha en fin dag!
      Kram❤

      Radera
    2. Usch lät inte bra med inflammation i bukspottkörteln. Hoppas det inte blir nåt mer o att dom undersöker dig noga!
      Kram

      Radera
    3. Jag skall på ny röntgen i morgon, sedan har jag ett återbesök inbokat till kirurgmottagningen. Innan besöket skall nya blodprover tas.
      Ha en fin kväll!
      Kram❤

      Radera

Nu är jag här igen👏

Hejsan! Nu har jag piggat på mig igen. Inte helt Ok, men betydligt bättre. Det var några månader sedan jag skrev i bloggen.  Det känns som j...