5 augusti 2019

Måndag och ny vecka

Det är måndag och ny vecka. 
Idag har vi haft ett trevligt fikabesök av ett barnbarn. Så mysigt när de kommer och piggar upp oss👌 Det händer inte så mycket annars om dagarna, än de vanliga sysslorna. Ikväll måste min scooter och bilen ut från garaget då garaget skall storstädas. Det kommer även att städas här hemma i morgon, då kommer vår Rut och hjälper till!
Gubben har fått i uppgift att fixa maten idag och då blir det Mc D meny, enklast så😉
Ha en fin dag!

2 kommentarer:

  1. Trevligt med besök. Det blev en enkel middag för gubben och laga/hämta ☺ men det smakar ju också bra.
    Kram ❤

    SvaraRadera
  2. Gubben är ingen höjdare i köket. Han försöker att hjälpa till
    med det han kan. Jag kan inte laga på Mc D någon gång ibland.
    Ha en fin dag!
    Kram❤

    SvaraRadera

Nu är jag här igen👏

Hejsan! Nu har jag piggat på mig igen. Inte helt Ok, men betydligt bättre. Det var några månader sedan jag skrev i bloggen.  Det känns som j...