16 augusti 2019

Så det kan bli!

Hejsan!
Idag upptäckte jag att rubriken på gårdagens inlägg saknades. Jag fick avbryta skrivandet innan jag var klar då är det lätt att glömma, sorry! Hoppas det gick bra ändå.
Usch vad jag tycker det är jobbigt med kontrastmedel vid röntgen. Det tar ju flera dagar för mig innan jag är i form igen, trots prepareringen före. Normalt är det ur kroppen på 24 timmar. Jag känner av det fast det gått mer än 48 timmar.
Det får bli en lite scootertur så jag vaknar till. Blir när gubben är klar med dammsugningen och lite bättre väder. Det kan bli lite kyligt när jag sitter på scootern, det gäller att klä på sig. Behöver även handla lite som saknas i kylen, bli på hemvägen.
Tiden går fort, vårt barnbarnsbarn har just passerat 8 månader. En glad, söt liten kille. Jag lägger aldrig ut kort på mina familjemedlemmar. Idag finns både FB och Insta, och där har de konton och kan bestämma själv vilka bilder de vill visa.
Så här kanske det blir under dagen, lite har redan kommit.
Graphics Smilies Marmor

2 kommentarer:

  1. Fast det är väl bra att kontrast finns? Ha det så fint! /Elisabeth

    SvaraRadera
  2. Visst är det bra att vätskan finns. Den är bara jobbig för oss som får besvär av den.
    Ha en fin kväll!
    Kramen

    SvaraRadera

 Hejsan alla vänner och besökare! Nu  är jag tillbaka i bloggen efter ett långt uppehåll. Det känďes lite konstigt när jag hade öppnat blogg...