20 augusti 2019

Nya Skotten pÄ plats.......

Hejsan i solskenet!
Idag kommer min nya " Skotte " 👌 Nu kan jag köra 5,4 mil mot 3,2, den nya Skotten gĂ„r Ă€ven  lite fortare. Även denna skotte har 4 hjul, med bra fjĂ€dring och större hjul.
Vi har Àven 4 timmars stÀddag, tur det Àr solsken sÄ jag kan ta en tur med "Skotten".
Det blev en tur men senare under dagen. Var tvungen att ladda upp batterierna  innan vi kunde ge oss ivĂ€g. Leveransuppladdningen vĂ„gade jag inte lita pĂ„. Vill inte bli sittande i nĂ„got gathörn😉 Tog ett par timmar. sedan bar det ivĂ€g. KĂ€ndes lite ovant, Skotten Ă€r högre Ă€n min förra. NĂ€sta Ă„ktur kommer jag att kĂ€nna mig sĂ€krare👏
Ha en fin dag!

2 kommentarer:

  1. Vad hĂ€rligt med en tur med nya skotten ☺Är det typ en mini crosser?
    Ha en fin dag. Kram ❤

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det Ă€r en Explorer promenadscooter med 4 stora hjul. Är samma leverantör som Shop rider jag hade tidigare. Explorer har mer finesser med bra fjĂ€dring.
      Ha en fin dag!
      Kram❤

      Radera

Nu Ă€r jag hĂ€r igen👏

Hejsan! Nu har jag piggat pĂ„ mig igen. Inte helt Ok, men betydligt bĂ€ttre. Det var nĂ„gra mĂ„nader sedan jag skrev i bloggen.  Det kĂ€nns som j...