19 augusti 2019

Nytorgets Festival. Välkommen och följ med.



Igår var jag och gubben på Nytorgets festival, som pågått från den 16 - 18 Augusti.
Vi trodde att det skulle vara lite jippo där, men det var tvärtom. Det var mycket folk och festivalen
var runt hela Nytorget, Greta Garbos torg och Katarina Bangata mot Ringvägen.
Har aldrig sett så många food trucks på en gång. Det fanns allt i matväg att välja på. Brända Mandlar fick följa med hem. Greta Garbos Torg var mötesplatsen för olika glassar, som Gute, Skåne. mm.
På Skånegatans ena uteservering var det levande musik. Tre musiker satt och spelade, det var lite av gamla tiders gatumusikanter. Det var några timmars fin vandring på Festivalen. 

2 kommentarer:

  1. Vad trevligt det såg ut. Såg alla bönorna/ärterna som jag aldrig sett tidigare :)
    Finns nog en del man aldrig smakat.
    Ha en fin dag! Kram <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det var en välplanerad festival! Det var även många olika oliver där du såg bönorna.
      Roligt med all avsmakning i stånden😉
      Ha en fin dag!
      Kram❤

      Radera

Nu är jag här igen👏

Hejsan! Nu har jag piggat på mig igen. Inte helt Ok, men betydligt bättre. Det var några månader sedan jag skrev i bloggen.  Det känns som j...