31 augusti 2019

Härlig solig sista Augusti

Oj vad tiden går fort!
God förmiddag!
 I morgon är det September 😯 Sommaren 2019 gott lite för fort, men har varit en bra sommar. Vädret har varit blandat, och sommaren  har varit mer lik vår svensk sommar än 2018.
Solen skiner och 19 grader men väntas bli 23 om någon timme. Det är Bondens marknad,skall ta en sväng dit med gubben när han kommer hem från biltvätten. Får hoppas att det är lite mindre folk idag än förra lördagen. Då fanns det ingen möjlighet att komma nära försäljningsborden, folk, köer över allt. Hur det än går, så får jag njuta av sol och värme en stund😉
Igår gjorde jag ett besök på Lidl, det var dags att fylla på kaffeförrådet. Jag köper deras kaffebönor och maler själv. De har väldigt bra bönor och till ett bra pris, 1 kg under 80:- 👌 När jag är där kan jag inte låta bli att kolla vad de har för andra olika varor. Igår hittade jag en matsked med inbyggd digitalvåg för 49:- 😮 har aldrig sett någon tidigare, den måste bara testas🤔 Lite annat ramlade också ner i kundvagnen under vandringen.
 He en fin lördag!

2 kommentarer:

  1. Javisst har tiden gått snabbt. Tänk att vi är inne i september månad.
    Det verkar vara mycket folk på bondens marknad.
    Har inte varit på våran som är i stan men ska dit sista helgen för sonen ska stå där då :)
    Brukar alltid hamna andra saker i vagnen när man besöker Lidl ;)
    Ha en bra dag. Kram ❤

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är mysigt att gå på marknader. Mysigt att sonen fortsätter att vara på marknaden. Han verkar vara duktig på det mesta👌
      Lidls kundvagnar har en förmåga att locka till sig lite mer🙂
      Ha en fin dag!
      Kram❤

      Radera

Nu är jag här igen👏

Hejsan! Nu har jag piggat på mig igen. Inte helt Ok, men betydligt bättre. Det var några månader sedan jag skrev i bloggen.  Det känns som j...