5 augusti 2020

Hur många har covid-19 frilla.......

mer än jag?  Det skulle vara roligt att veta. Jag har inte varit till frissa sedan sedan december 2019. Börjar bli jobbigt att hålla efter frisyren nu. Hur gör ni? Kanske som jag, klipper själv mig 😉. Även Mr R får en klippning ibland👌
Mina hängande tomatplantor. Det finns många gröna klasar med tomater och många gula blommor som
skall bli tomater. Jag kanske skulle ha klippt plantorna tidigt, men på bilden visades hängande grenar som mina. Nu får de vara så här tills tomaterna skall plockas av.


2 kommentarer:

  1. Ha, ha. Det där känner man igen. Jag klipper mig själv. Ha det så fint. /Elisabeth

    SvaraRadera
  2. Så bra! Då är det inte bara jag som har covid-19 frilla😉
    Ha det så fint!
    Kramen

    SvaraRadera

Valborgsmässoafton 2024 med ☀️ och 18 grader!

Hejsan alla vänner och besökare som tittar in i bloggen🌾🌹 Det känns det gått lång tid sedan jag bloggad. Har drabbats av blodförgiftning 2...