20 augusti 2020

Dataöversyn

 Dagen skall jag ägna åt min dator. Det händer så mycket med bloggen. Det skall fr o m  början av september ske en förändring. Det skall bli ny utformning mer vet jag inte. När jag skulle börja med detta blogginlägg hittade jag inte mina sparade bilder. De kom tillbaka som tur var👌

Denna vecka blev torsdag tvättdag. Maskinerna är klara, nu väntar vi bara på att tvätten skall torka innan vi tar en promenad. Det känns lite svalare idag. Just nu +22 grader. lagom för mig. Skall leta efter en tvättkorg på promenaden. Har en i vit korg som har varit i " tjänst " länge. Den beviljas pension nu😉


 

                                                                                    

2 kommentarer:

  1. Är det på facebook de krånglar till det, inte på nya blogger väl?Tur att de sparade bilderna kom tillbaka!
    TUR du är duktig på att fixa ,-)
    Ha det jättefint STOR KRAMJ Primrose ,-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Denna gång var det bloggen sm krånglade. De jobbar väl i bakgrunden, det kan ge störningar. Får testa när jag skall lägga in dagens inlägg.
      Ha en fin dag!
      Kram ❤

      Radera

Valborgsmässoafton 2024 med ☀️ och 18 grader!

Hejsan alla vänner och besökare som tittar in i bloggen🌾🌹 Det känns det gått lång tid sedan jag bloggad. Har drabbats av blodförgiftning 2...