15 augusti 2020

Vilken värme vi har!

 Vilket fin och härligt väder vi har. Just nu 28 grader😷 och varmare blir det med munskydd. Tur att det fläktade lite när vi tog vår promenad. Vi stannade till på Ringvägen Vallins kondis och köpte 2 olika sallader. Räkor till Mr R och Ost och skinka till mig. Sedan satt vi oss på en  parkbänk och åt salladen i parken ovanför Blomsterfonden. 

I morgon skall vi äta lunch ute med ett barnbarn . Trots att barnbarnet har antikroppar,  tar vi träffen ute. Informationen är fortfarande bristfällig vad gäller smitta, antikroppar. Det är dumt att chansa när vi suttit i karantän så länge .

Ha en fin kväll !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Nu är jag här igen👏

Hejsan! Nu har jag piggat på mig igen. Inte helt Ok, men betydligt bättre. Det var några månader sedan jag skrev i bloggen.  Det känns som j...