17 augusti 2020

Mysigt för alla barn!


 

Vilken tur att fontänen blev färdig i tid, så barnen fick leka och få sig en dusch i värmen.Dagtid är strålarna mindre. kvällstid blir det ett vattenspel i olika höjder. Förr var det en riktig plaskdamm på denna ytan, ungefär ½ m djup.

Det blev en trevlig lunch med barnbarnet igår. Vi satt säkert ute 2 timmar och bara pratade. Jag fick en undervisning i Instagram. Jag har inte använt den för egen del utan bara följt mina tidigare bloggvänner. Men tänkte nu skall jag passa på att fråga inte hur det fungerar. Det blev en bra undervisning till och med ett foto på mig och Mr R. Det gick lite fort. bilden gick ut i press direkt😀 

2 kommentarer:

  1. Härligt för barnen att plaska runt lite i denna olidliga värme. Nu ikväll har det äntligen kommit lite moln och en svalkande bris. Instagram har jag aldrig testat men har fullt upp på Facebook. Ha de gott Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jobbigt varmt just nu! Så mysigt för både mammor och barn att ha fontänen att svalka sig i. Kvällstid är det kraftigare strålar och belysning i fontänen, snyggt. Jag har också konto på FB. Instagram fixade jag efter att Zoomin Bloggen lades ner för att följa några bloggvänner. Nu blir det även barnbarnen som jag följer.
      Ha en fin dag!
      Kram

      Radera

Valborgsmässoafton 2024 med ☀️ och 18 grader!

Hejsan alla vänner och besökare som tittar in i bloggen🌾🌹 Det känns det gått lång tid sedan jag bloggad. Har drabbats av blodförgiftning 2...