14 augusti 2020

Grattis fika idag

Mr R fyller år. Hipp hipp hurra till dig!

En av sönerna kommer och tar en fika med oss på eftermiddagen. Fortfarande får vi tänka på covid-19 och hålla distansen. Det får bli ett kalas när vi kan träffas alla på en gång.
Värmen fortsätter, börjar bli svårt att hålla nere temperaturen inomhus igen. Nätterna är också varma det påverka att nedkylningen tar l¨ngre tid.I datarummet har jag en takfläkt som hjälper bra i rummet. Blir lite mer besök vid datorn just för att svalka sig😉Idag har jag service på min Skotte. Det är bra när de kommer hit och fixar det som behövs göras.Det låter konstigt från ett av hjulen. Jag hoppas den inte behöver åka med tillbaka på annan service. Då hoppas jag att de kommer med en låneskoter så jag kan ta mig ut,
Igår var Morris här. Det är en mysig och social  liten Maltipoo. Han hoppade upp på min mage när jag satt i fåtöljen, la sig ner och somnade på magen😀


2 kommentarer:

  1. Grattis till maken i efterskott.
    Morris hittade en bra plats att sova på ��
    Hoppas servicen gick bra med skotten. Ha en fin dag.
    Kram ❤

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, nu har vi firat klart😉 Servicen gick inte så bra. Vad felet är vet de inte utan de måste kontakta tillverkaren. Först tyckte de att jag kunde acceptera ljudet som kommer när jag åker. Gubben sa till de att det kommer jag inte att acceptera. Vi får se hur det går. Jag har betalat min skoter själv och detta skall gå på garantin. Morris vill ha närkontakt, gillar att sovs där jag sitter.
      Ha en fin dag!
      Kram❤

      Radera

Valborgsmässoafton 2024 med ☀️ och 18 grader!

Hejsan alla vänner och besökare som tittar in i bloggen🌾🌹 Det känns det gått lång tid sedan jag bloggad. Har drabbats av blodförgiftning 2...