27 augusti 2020

Det här var innehållet i ........

 

Nu är Postnord frågan löst. Försändelsen innehöll en lite flaska med bättringsfärg till min Skoter. Jag hade fått en flaska tidigare, men tyvärr fel färg. Den var betald och återlämnad vid ett personligt besök. Nu får jag hoppas det är rätt färg denna gång.

I dag är det torsdag och tvättdag. Solen skiner från en klarblå himmel. men betydligt kyligare i luften + 16. Framåt lunch skall det bli lite varmare + 19. Det känns att det är omslag i vädret,  mina leder brukar tala om, att så är det. Själv gillar jag bättre när det är denna friska luft bättre än den som är fuktig.

Ha en fin dag!

 

4 kommentarer:

  1. Tycker det känns som höst, så lite varmare vill jag ha det ,-)
    så bra att du fått färg om det skulle bli något som måste täckas över ,-)
    Lite väl kyligt tycker jag, men alla är vi olika. Ha det jättefint! STOR KRAM Primrose ,-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det kommer mer värme om någon dag. Visst känns det lite ruggigt just nu. Så brukar det vara varje år när sommaren är på väg bort.
      Enligt vädergubbarna så är hösten inte här ännu👏
      Ha en fin dag!
      Kram❤

      Radera
  2. Då fick vi svaret på postnord gåtan ��
    Man får ju en del bluffmejl därifrån att man har paket med för lite porto o dom vill man ska betala.
    Ha en fin dag. Kram ❤

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är just mailbluffarna som finns i huvudet när det kommer avi utan någon specifikation på.
      Det gäller att vara vaken idag, det händer nya bluff hela tiden.
      Ha en fin dag!
      Kram❤

      Radera

Valborgsmässoafton 2024 med ☀️ och 18 grader!

Hejsan alla vänner och besökare som tittar in i bloggen🌾🌹 Det känns det gått lång tid sedan jag bloggad. Har drabbats av blodförgiftning 2...