8 augusti 2020

Nytorgsfestivalen 2020

 

Idag kom beslutet att Nytorgsfestivalen 2020 är inställda på grund av cov-19. På mina bilder från förra årets Nytorgsfestival gjorde jag en film på. Ni får titta och se hur trevligt vi hade på festivalen. Sådana här beslut kommer vi nog att få många av under en lång tid framöver. Det kom beslut idag att även Bondens marknad på Katarina Bangata är inställd. 

Vi har strålande sol, klarblå himmel och 25 grader 11,00 . Det kommer enligt prognosen att bli lika varmt som under gårdagen, 29 -30 grader. Dagens promenad kommer inte att bli Årstaviken. Det blir en annan del av stan när Skoterns batterier är färdigladdade.

4 kommentarer:

  1. Lite för varmt för min smak. Festivalen på Nytorget har jag aldrig varit på. Tycker nog att corona får lov att gå över nu. Ha det så fint! /Elisabeth

    SvaraRadera
  2. Festivalen på Nytorget har funnits i flera år, Du får testa nästa år i mitten av augusti.
    Visst är det varmt. Idag kändes det varmare än gårdagen, ingen fläkt i träden idag.
    Ha en fin kväll!
    Kramen

    SvaraRadera
  3. Det är många tillställningar som blir inställda.
    Härliga promenadturer ni kan göra iaf under dessa tider.
    Ha en fin dag. Kram ❤

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är tråkigt att de arrangemang som är utomhus inte kan genomföras. Jag tror att alla behöver lite omväxling efter denna långa karantän. Promenader är bra, men blir lite ensidigt i längden.
      Ha en fin dag!
      Kram❤

      Radera

Valborgsmässoafton 2024 med ☀️ och 18 grader!

Hejsan alla vänner och besökare som tittar in i bloggen🌾🌹 Det känns det gått lång tid sedan jag bloggad. Har drabbats av blodförgiftning 2...