16 maj 2020

Blir en lördag vid datorn



Hejsan!  Ja det verkar som jag kommer att sitta länge framför skärmen. Det skal rensas, uppdateras samt att jag sitter i kö till vårt bredbandsbolag. Vi har fiberanslutning i huset. Nu skall hastigheten uppgraderas. Det har kommit en pappersinformation som är svårtolkad vad som skall göra. Jag tycker allt finns redan sedan inkopplingen. Det är många som ringer till kundtjänst, så de ringer upp när det är min tur. Det tog flera timmar innan samtalet kom. Nu är det fixat och de höll med om att det var lite tillkrånglad info.
Efter em fikat fastnade jag framför TV´n det var ett program som handlade om en varghane med sändare. Väldigt intressant och få följa vargen som förflyttade sig  mellan olika länder och ingen kunde första varför. Jag skall leta upp programmet på play så jag även kan se del 1.

2 kommentarer:

  1. Intressant med djurprogram och få se vad som händer, såg ett avsnitt av älgvandringen ,-))
    Bra covid-19 nyckel! Har aldrig sett en sådan.
    Uppgradera och trixa med datorn gillar jag inte brukar sluta med att det blir något fel.
    Kallt blåsigt.
    Ha en härlig Söndag! STOR KRAM Primrose ,-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag gillar djurprogram. Har också sett Älgvandringen. Jag har inte sett nyckeln tidigare, en bra grej. Nu har jag fixat allt för idag och det verkar fungera.
      Ha en fin kväll!
      Kram❤

      Radera

Valborgsmässoafton 2024 med ☀️ och 18 grader!

Hejsan alla vänner och besökare som tittar in i bloggen🌾🌹 Det känns det gått lång tid sedan jag bloggad. Har drabbats av blodförgiftning 2...