7 maj 2020

Nu har jag packat upp!


 
Nu har jag packat upp de leveranser som kom igår. Maja tvålen både fasta och flytande samt en duschgel.👏

Flytande Maja tvål.
Fasta mindre tvålar.
 
Dusch gel
Syremätare
Den är lätt att använda. Visar syresättningen i blodet samt pulsen. Har testat den ett par gånger och har jättefina syrevärden👌 
Idag kommer leveransen med ansiktsmaskerna. De jag har skickat efter är godkända att använda.
Vi har inom familjen haft 2 cov-19 smittade, varav en har testats och har nu antikroppar👌
 

5 kommentarer:

  1. Bra med ansiktsmask o syremätare, har aldrig tänkt på att köpa en sån, men det är ju bra att ha.
    Härliga vita körsbärsträd ,-)
    Vädret är verkligen hit o dit.
    TACK för tipset med luna Pic, Tack, det var inte den, den jag sökte hittade jag till slut igen ,-) MEN luna pic har jag haft förut, så den hade försvunnit ur mitt minne! Så kul att du påminde mig om den!! ,-))
    Ha det fint
    STOR KRAM Primrose ,-)

    SvaraRadera
  2. Vad fina flaskor det är:)
    Har dom i familjen som drabbats av cov-19 klarat sig bra?
    Ha en fin dag. Kram ❤️

    SvaraRadera
    Svar
    1. Idag är de ganska OK. Det tar tydligen tid, cov-19 går fram och tillbaka ett tag.
      Jag gillar också flaskorna. Blev lite överraskad vilket bra pris det var på dem.
      Ha en fin dag!
      Kram❤

      Radera
    2. Det verkar ta lång tid att bli bra efter smittan. Vi misstänker att syrran haft det....hon var sjuk jättelänge o vi har inte setts på flera månader nu. Tänk om det var det ni hade när du o gubben var så sjuka? Kram ❤

      Radera
    3. Tankarna kommer ibland, att det var kanske det vi hade, Vi vågar inte chansa att det var så. Hoppas på att de snart skall bestämma att testa
      riskgrupperna. Det tar lång tid att tillfriskna efteråt. Ena sonen har fortfarande besvär med andningen nattetid.
      Hoppas din syster kryar på sig snart.
      Ha en fin dag!
      Kram❤

      Radera

Valborgsmässoafton 2024 med ☀️ och 18 grader!

Hejsan alla vänner och besökare som tittar in i bloggen🌾🌹 Det känns det gått lång tid sedan jag bloggad. Har drabbats av blodförgiftning 2...