8 maj 2020

Nu har jag fått sista leveransen.

Hejsan i solskenet!
Nu har jag fått sista leveransen hemskickad. 2 paket med godkända munskydd.
Skall testa 1 när vi skall ut på promenad. Det skyddar även mot pollen som det finns massor av idag.
I går fick jag ett trevlig samtal från Mathem. De undrade om det fungerade bra med mina beställningar. Jag har gett dem ett tips hur jag tycker att beställningarna skulle fungera bättre. Mina två sista beställningarna har fungerat bra då de utökat från en dag till tre öppna leveransdagar. Jag gillar när firmor bryr sig om sina handlande kunder. 
 + 16


2 kommentarer:

  1. Bra att mathem lyssnar, sånt gillar jag med!
    Hoppas du får som du önskar!
    Många munskydd! ,-)
    Ja nu kommer man ju att vara ute mycket mer, även om man håller avstånd!
    Ha en härlig helg!
    STOR KRAM Primrose ,-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Alltid trevligt när företag är rädd om sina kunder! Jag köpte 50 munskydd när jag äntligen hittade där det fanns. Skydden hjälper även mot pollenallergi. Jag är lite känslig för pollen. Jag tycker det gick bra att ha skyddet på igår!
      Det är många som använder munskydd i stan.
      Ha en fin dag!
      Kram❤

      Radera

Valborgsmässoafton 2024 med ☀️ och 18 grader!

Hejsan alla vänner och besökare som tittar in i bloggen🌾🌹 Det känns det gått lång tid sedan jag bloggad. Har drabbats av blodförgiftning 2...