10 maj 2020

Söndag och slut på denna veckan.

Nu har jag hunnit med förmiddagskaffet också. Det blev en tidig morgon, så kaffet hoppas jag gör mig piggare.
Vi har skapligt väder även idag, En blandning mellan sol och moln och ev. en regnskur kan det bli. Om regnet uteblir, så blir det en promenad, annars kanske en biltur och bryta isoleringen.
Som alla säkert förstår händer det inte mycket här om dagarna då vi sitter i isolerade och bara får ta promenader. På torsdag i vecka som kommer skall vi passa Morris. Husse lämnar och matte hämtar. Byte/hämtning sker utomhus👌 precis som det rekommenderats av F.H.M. Vi har tur som har två hundar inom familjen som vi passar ibland, och bägge stormtrivs att vara här. Det känns skönt att det är så!


2 kommentarer:

  1. Härligt med en biltur, för här regnade det, eller snarare öste ner, Men ni kanske klarade er, Vilket fall som helst förstår jag att ni behöver ut och njuta av allt det vackra!
    Kul att Morris kommer ja ni har tur som får leva hundliv lite då och då, alltid bra med familj som har hund, här är det vi och yngsta dottern med fam som står för hundägandet. Söta är både Morris och Doris!
    Ha det jättefint STOR KRAM Primrose ,-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Känns alldeles lagom idag att bara låna en vovsing😉 Det skall bli roligt med Morris en dag. Doris har det mysigt om dagarna på landet och får simma och bada.
      Ha en fin dag!
      Kram❤

      Radera

Valborgsmässoafton 2024 med ☀️ och 18 grader!

Hejsan alla vänner och besökare som tittar in i bloggen🌾🌹 Det känns det gått lång tid sedan jag bloggad. Har drabbats av blodförgiftning 2...