1 maj 2020

Sköna Maj välkommen🎵

Tio tusen röda rosor vill jag skänka dig🎵 Så många blev det inte, men dessa tio vackra hade gubben med sig hem igår efter sin promenad.
Det verkar ha varit en lugn Valborg, har inte sett några rapporter om säger tvärsom. Idag är det väldigt lugnt ute. Kanske beror det på regnet som kommer från och till.  Vi fick en ny leverans mat vid 10-tiden idag. Nu är frysen packad igen. Bra att veta att mat finns, ingen vet hur länge vi skall vänta innan affärerna får besökas igen.
Vi har TV från Comhem. Nu har de bytt ut några kanaler i vårt Guld paket och lagt in några nya kanaler istället. I morse aktiverade jag dem. Jag lyssnar på en bok på Storytel när jag skall sova. Händer att jag somnar ifrån och vet inte vad jag är i boken☹ Nu såg jag att Viasat visar en serie som är gjord på böckerna. Jag skall kolla på serien, kanske jag hittar var jag är i boken😉

4 kommentarer:

  1. ha ha hoppas du hittar rätt ställe i boken, lätt att somna ifrån en bok.
    Så härligt att få rosor, ,-)
    Det måste vara kämpigt att vara i karantän även om det är nödvändigt! HEJA PÅ!!
    Regn hela dagen, lite synd när vi har dottern med familjens två hundar, bara till imorgon.
    Allt gott till dig! STOR KRAM Primrose ,-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag tror jag har hittat rätt i boken nu😉 Serien på böckerna kollade jag lite på igår kväll. Får se ifall det blir böckerna eller serieavsnitten istället. Härligt väder ifag,
      Ha en fin kväll!
      Kram ❤

      Radera
  2. Var på Skansen och där var det inte mycket folk. Jag och min kompis var helt ensamma på Djurgårdsfärjan. Ha det så fint! /Elisabeth

    SvaraRadera
    Svar
    1. Så härligt att du och kompisen fått en bra dag på Skansen. Hoppas du fått en massa fina bilder från besöket.
      Ha en fin kväll!
      Kramen

      Radera

Valborgsmässoafton 2024 med ☀️ och 18 grader!

Hejsan alla vänner och besökare som tittar in i bloggen🌾🌹 Det känns det gått lång tid sedan jag bloggad. Har drabbats av blodförgiftning 2...