28 maj 2020

Torsdag och solen skiner

Det blir en stund i parken och njuta av solen idag😎 Men först mĂ„ste jag invĂ€nta ett mobilsamtal. Jag skall bestĂ€lla en mysfĂ„tölj till datarummet sĂ„ jag kan mysa eller ta en tupplur framför TV-n. Det gĂ„r att sĂ€tta ihop lite olika valt sĂ„ det stĂ€mmer bra för varje person. Firman som jag skall bestĂ€lla den frĂ„n, skall höra av sig angĂ„ende mina val. Det Ă€r rĂ€tt lĂ„ng leveranstid efter att mĂ„nga lĂ€nder nyss har öppnat upp efter covid-19. Denna fĂ„tölj görs i Tyskland.
Ha en fin dag!

2 kommentarer:

  1. SÄ spÀnnande mysfÄtöljen lÄter ,-) SÀtta ihop sin egen, vilken bra idÚ!
    Hoppas du fÄr den snart sÄ vi fÄr se hur den ser ut ,-)
    Vilken hÀrlig bild pÄ parken ,-) HÀrligt vÀder! ,-)
    Ha det jÀttefint KRAM Primrose ,-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Efter covid-19 lÀr det bli en lÄng leverans pÄ fÄtöljen ( tror jag ). Det skall bli skönt nÀr den kommer. DÄ kommer det en bild ocksÄ. Parken Àr underbar. MÄnga vuxna som solar och mÄnga barn i lekparken.
      Ha en fin dag!
      Kram❤

      Radera

ValborgsmĂ€ssoafton 2024 med ☀️ och 18 grader!

Hejsan alla vĂ€nner och besökare som tittar in i bloggenđŸŒŸđŸŒč Det kĂ€nns det gĂ„tt lĂ„ng tid sedan jag bloggad. Har drabbats av blodförgiftning 2...