25 maj 2020

Solig måndag


Idag är det vårvärme + 16 grader. När gubben är ute och far med bilen. När han kommer tillbaka skall vi ta en härlig solskenspromenad😎
Vilken överraskning det blev i gårdagens Robinson final😮 Alla tre klarade sig bra, men att kocken skulle vinna det trodde jag inte fast han jobbade hårt.
Jag brukar inte följa Robinson men nu blev det så i denna covid-19 tid. Det är säkert många med mig som kollat in många TV-program utöver de vanliga programmen. Tur att det finns TV när det är så många som måste hålla sig avskilda från familj och vänner.
Nu har Stockholm fått 5G landets första publika 5G-nät För att kunna använda 5G måste du ha en mobil som kan ta emot signalerna Nu kommer det säkert att bli rusning efter mobiler som är utrustad för 5G.
Ha en fin dag!

2 kommentarer:

  1. Visst är det så att man följer fler program, jag har inte följt Robinson men en massa andra jag inte brukar titta på ,-))
    Undrar hur 5 G blir?
    Har hört så mycket negativt om det!
    Idag var det ännu varmare, 22 gr här, och då doftar häggen!
    Ha det jättefint STOR KRAM Primrose ,-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ett underbart väder även vi fick 22 grader. Jag tror inte 5G kommer att bli så stort mer än för företag. Kanske om något år då det blir dags att byta mobil. De flesta som finns idag kan inte ta emot 5G.
      Ha det så fint!
      Kram❤

      Radera

Valborgsmässoafton 2024 med ☀️ och 18 grader!

Hejsan alla vänner och besökare som tittar in i bloggen🌾🌹 Det känns det gått lång tid sedan jag bloggad. Har drabbats av blodförgiftning 2...