4 maj 2020

Nya vecka igen.

Hejsan och god förmiddag!
Solen fortsätter att lysa över oss fast himlen är näst intill svart. Idag blir det ingen promenad, har ont i kroppen, är förmodligen ett lågtryck som spökar. Vi hade tänkt ta en tur med bilen som det känns nu, blir det jobbigt att sitta i bilen. Vi får vänta några dagar tills det onda gått över.
Blir till att vila och kolla på lite digitalt istället. Finns många bra serier som jag inte sett, passar bra att plocka fram dem nu. Nu har jag och gubben snart varit i karantän i ett halvår☹ hörde idag att covid-19 börjar minska i Stockholm, så det verkar finnas en öppning snart.

2 kommentarer:

  1. Vad jobbigt med värken..du får ta det lugnt tills det blir lite bättre.
    Det är länge ni varit i karantän nu. Jag o sambon har handlat sent på kvällarna för att inte träffa på så mycket folk. Mamma får inte följa med alls. Så hon har varit hemma länge. Men vi kan iaf vara ute på gården.
    Hoppas du hittar nån bra serie att titta på.
    Kram ❤

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vi har ettblågtryck över oss, tror att det påverkar min kropp. Det har t o m varit åska idag. Det är en lång tid. Hoppas att snart få träffa barn, barnbarn och vårt lilla barnbarns barnet. De växer så fort de små, man missar en del nu.
      Ha det så bra!
      Kram♥️

      Radera

Valborgsmässoafton 2024 med ☀️ och 18 grader!

Hejsan alla vänner och besökare som tittar in i bloggen🌾🌹 Det känns det gått lång tid sedan jag bloggad. Har drabbats av blodförgiftning 2...