11 maj 2020

En svalare Måndag

Det är inte utan jag saknar ut till Skärgården ibland båtar och fiskare. Vi får hoppas att det går bra att resa runt i sommar.
Det skulle säkert kännas bra , för det är många som varit isolerade sedan januari 2020.
Idag är det inte någon vårvärme att tala om. Sol, moln och + 5 grader. Efter lunch så väntas det regn några timmar. Det är
bara att gilla läget, inget jag kan påverka men kan utnyttja tiden till att fixa inomhus istället.
Får hoppas att de fina covid-19 siffrorna som redovisats i helgen verkligen står sig, då kanske vi kan se en ljusning vad gäller sommarens semestrar.
Ha en fin dag!

Marmor

2 kommentarer:

  1. Fin båt bild, ja resa där vi bor får det nog bli, i samma landskap. Jag längtar till Skåne men det får vi vänta med.
    Idag var det blåsigt och svinkallt!
    Ni som varit i karantän så länge vilket är otroligt enastående! Förstår jag längtar ut!
    STOR KRAM Primrose ,-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vi får hoppas att vi kan röra oss fritt, men hålla avstånd som vi gör nu. Det kan inte vara bra att inte få se något annat på så här länge.
      Ha en fin dag!
      Kram❤

      Radera

Valborgsmässoafton 2024 med ☀️ och 18 grader!

Hejsan alla vänner och besökare som tittar in i bloggen🌾🌹 Det känns det gått lång tid sedan jag bloggad. Har drabbats av blodförgiftning 2...