24 maj 2020

Fortsättning på Lördagen

Hejsan i solskenet!
I gårdagens blogginlägg skrev jag att någon bild före på lampan hade jag inte tagit. Jag hittade en ibland mina foton. Nu syns det vilken skillnad det blev före och efter.
Före
Efter
Såg på paddan att de sålde ut TV-apparater på Elgiganten. Jag har funderat ett tag på en TV i datarummet.
Det fanns många olika märken att välja på. Jag beställde en Samsung som vi gillar. Hur stor skall jag beställa, frågade jag gubben. Fick till svar, ta en stor! Valde en 65 tum, tur att datarummet är modell större annars hade det inte blivit bra. Denna skall inte sitta på väggen, utan stå på ett längre sideboard.
Har beställt modul och syskonkort till TV-n, leverans i kommande vecka. Sedan är det bara inställningar kvar som jag skall fixa.

4 kommentarer:

  1. Då får du rena bion hemma. Ha det så fint! /Elisabeth

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det blir lite hemmabio känsla med en stor skärm. Det ingår 10 filmer i köpet, skall bli roligt att testa.
      Ha det så fint!
      Kramen

      Radera
  2. Oj vilken skillnad det blev, mycket att putsa på den;)
    Då blir det en rejäl tv.
    Ha en fin dag. Kram ❤️

    SvaraRadera
    Svar
    1. Allt skulle plockas isär och sedan ihop igen. Det var jobbigt för gubben. Men blev blev ett bra resultat👌
      Den får ersätta biografbesöken. Blir som en hemmabio.
      Ha en trevlig dag!
      Kram♥️

      Radera

Valborgsmässoafton 2024 med ☀️ och 18 grader!

Hejsan alla vänner och besökare som tittar in i bloggen🌾🌹 Det känns det gått lång tid sedan jag bloggad. Har drabbats av blodförgiftning 2...