9 maj 2020

Nu har Stockholm vaknat👏

Nu börjar jag att kÀnna igen mig igen nÀr jag Àr ute och tar mina promenader. IgÄr var det massor av bilar ute igen. Skönt arr
det blivit lite liv igen. Var jobbigt nÀr det kÀndes som en spökstad.
Bilderna tagna utanför Ringen.


Även i Rosenlundsparken var det en del folk. Parken Ă€r snart klar efter upprustningen, bli toppen fin👌
Ett Andpar har hittat dammen och verkar trivas bra.


Vid Åsö gymnasium spelade nĂ„gra killar basket
Rörelse utanför Skrapan pÄ Vartoftagatan
Cykelbud pÄ Vartoftagatan

Det var en fin och varm promenad😎

2 kommentarer:

  1. Mycket folk bÄde pÄ Skansen och ute pÄ stan igÄr lördag. VÀdret var sÄ fint, sÄ ut mÄste man gÄ. Ha det sÄ fint! /Elisabeth

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det kÀnns bra för oss alla att se lite folk, bilar ute pÄ stan. Skansen kommer sÀkert att fÄ tillbaka sina besökare, sÄ vi fÄr ha Skansen kvar.
      Ha en fin dag!
      Kramen

      Radera

ValborgsmĂ€ssoafton 2024 med ☀️ och 18 grader!

Hejsan alla vĂ€nner och besökare som tittar in i bloggenđŸŒŸđŸŒč Det kĂ€nns det gĂ„tt lĂ„ng tid sedan jag bloggad. Har drabbats av blodförgiftning 2...