20 mars 2018

Fint besök några dagar.

 
 

Vi har ett fint och mysigt besök några dagar. Så härligt med Doris här👌
Just nu är hon och farfar på morgonpromenaden. Det blir säkert Årstaviken och runt i Tantolunden.
Eftermiddagens promenad blir säkert till Kaninerna, Grisen och Fåren.
Ser ut som det skall bli ytterligare en solig dag med några minusgrader.
Mina planer för dagen är att handla mat och fylla på köksskåpen.

Snart är det Påsk  och kanske även vår 👌
20.gif
I3516263W171H111V.gifMarmor 


4 kommentarer:

  1. Kul med vovve besök. Här blir det också att åka handla fyll på till nya frys/kyl. Hopps också på våren än ser det inte ut som den vill komma .
    Kramar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det blir lite mer fart i huset med en vovsing🐶
      Solen skiner i alla fall och inte så kallt idag.
      Ha en fin dag
      Kramis

      Radera
  2. Härligt! Mysigt med Doris och fina hundpromenader, skånska recept som jag ska kika tillbaka på såg jag att du satt in ,-))
    Ha det jättefint och nu ska det bli så skönt när våren kommer ,-)
    KRAM Primrose ,-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Dagarna med Doris är så härliga! Idag skall hon åka hem,barnbarnen kommer och hämtar. Vet inte om det är med 🚌 eller de tar bilen. Det finns lite gamla skånska recept. En del är från min mormors tid.
      Nu hoppas jag också på vår👌
      Ha en fin dag!
      Kramisar❤❤❤

      Radera

Nu är jag här igen👏

Hejsan! Nu har jag piggat på mig igen. Inte helt Ok, men betydligt bättre. Det var några månader sedan jag skrev i bloggen.  Det känns som j...