14 mars 2018

Kaktusar och lite annat blandat

 
God morgon!
Idag har jag flyttat olika blåbärsrecept från gamla bloggen, till denna blogg.
Det är lite jobbigt för när man flyttar då det kommer upp som inlagda blogginlägg.
Antingen går det inte att flytta med sig och bara lägga det direkt i denna blogg, eller så är det jag som inte förstår ännu hur det fungerar😉 
Ni får stå ut ett tag till med flyttningsinläggen, skall väl snart vara klart.
 
Nu är gubben hemma igen från Spanien. Lite färg hade han fått, trots att det inte varit så mycket sol. Några bilder på sonen hus missade han. Vad som kom med hem var lite bilder från promenaderna de gjort.
Huset som sonen köpt ligger högt ovan havet.
Fin utsikt över berg till hav.
 Fina Kaktusar som växer och frodas i torkan.

 
En Kaktus jag aldrig sett tidigare
 
Vi hörs igen!
I3288866W200H150V.png


4 kommentarer:

  1. Vilka häftiga kaktusar. Det blir väl sådär när man flyttar från gamla inlägg...det förstår vi ☺
    Kram ❤

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag skulle kunna tänka mig några av dessa kaktusar hemma👌 Vissa inlägg som innehåller gamla maträtter eller desserter, vill jag ha kvar. Lättare att hitta dem på nätet än i någon låda😀
      Ha en fin kväll!
      Kram❤

      Radera
  2. Kaktusar fin som växer i naturen, synd att han missa att bilder på huset. Ja det tar tid att flyta allt har inte orkat att gör allt ännu.
    Kramar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Har sett lite bilder som sonen tagit på huset. Toppenfint👌
      Kaktusarna tycker jag är jättefina. Hoppas det har gått bra med kyl o frys idag!
      Kramis

      Radera

 Hejsan alla vänner och besökare! Nu  är jag tillbaka i bloggen efter ett långt uppehåll. Det känďes lite konstigt när jag hade öppnat blogg...