4 mars 2018

Söndagen blev en trevlig fikardag

 
Har haft en mysig söndag med flera fikabesök. Äldsta sonen och ett barnbarn var de första som kom och fikade. De hade varit ute på promenad, så lite fika och värme satt bra.
En stund efter att de gått hem, så ringde mobilen. Det var yngsta sonen som var på tråden.Jag kommer förbi på en fika, han var på hemvägen från landet.
 
Det tar lite tid att byta toastol. I morgon skall den i badrummet vara i bruk. Tur att vi har två annars hade det blivit kris😉 I morgon är det dags att byta nummer två.
 
Skall till VC och ta blodprover under morgondagen. Måste kolla ifall de nya medicinerna fungerar.
 
 TV ikväll , ny omgång av Mästarnas Mästare börjar. Sedan kommer Gränsland del 2. Det är en norsk serie som jag tycker verkar bra.
 

4 kommentarer:

  1. Håller tummen för att blodprovet blir kanonbra!
    Mysigt med flera fikabesök.
    Det verkar som jag tittar väldigt slarvigt vad som kommer på TV missar flera som det verkar bra program ,-)
    Ha det jättefint
    KRAM Primrose ,-))

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, jag hoppas också att proverna är bra.
      Härligt med fikastunder med barn och barnbarn. Det gäller att kolla TV-nu varje dag, så man inte missar något program😉
      Ha en fin kväll!
      Kramisar❤❤❤

      Radera
  2. Hålla tummar och tår att medicinen fungera. Alltid trevligt med fika främmade. Hopps att allt går smidigt med installation med toaletterna.
    Önskar dig god natt kramisar💤

    SvaraRadera
    Svar
    1. Mysigt med fikastunder med barn och barnbarn😉
      Tack, jag håller också mina tummar för att det skall vara bra prov.
      Kramisar❤

      Radera

Nu är jag här igen👏

Hejsan! Nu har jag piggat på mig igen. Inte helt Ok, men betydligt bättre. Det var några månader sedan jag skrev i bloggen.  Det känns som j...