10 mars 2018

Fjärrkontrollen är min några dagar

 
2011-morn300.gif
 
Nu får jag sköta fjärrkontrollen själv några dagar. Gubben, sonen och svärdottern landar snart i Spanien. Det blev en tidig morgon, hade satt mobilen på 04.00, gubbens ringde 03.45.
✈ planet hade tidig avgång. Får hoppas de får några dagar med fint väder så de kan bada i den uppvärmda poolen. Skall visst vara 18-20 grader idag😎
Idag är det gråväder här i Stockholm. Det ser ut som det faller ett lätt duggregn. Snön försvinner och den som finns kvar är smutsig av allt sand som de haft på.
 
Önskar alla vänner och läsare
en trevlig lördag!
I3353403W200H100V.gif
.


4 kommentarer:

  1. Härligt att få komma i väg från vintern ett par dagar🙂 Du får sköta kontrollen alldeles själv nu.
    Kramar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Miljöombyte ibland är bra för kroppen👌
      Det blir till att trycka på kontrollen ikväll🙂
      Kramis🥀

      Radera
  2. Vad härligt för gubben med en liten tripp till Spanien ☺det blev en tidig morgon för er.
    Kram ❤

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tidig morgon blev det med det gick bra. Det är lite billigare att flyga om man tar morgonplanet. De skulle inte vara borta så många dagar, så det fungerade bra.
      Ha en fin dag!
      Kram❤

      Radera

Nu är jag här igen👏

Hejsan! Nu har jag piggat på mig igen. Inte helt Ok, men betydligt bättre. Det var några månader sedan jag skrev i bloggen.  Det känns som j...