3 mars 2018

Shoppingen tog tid

Det blev två nya toalettstolar, märke Gustavsberg, efter flera timmar på Bauhaus.
 De har en drive just nu på toastolar. Det var mycket folk som hade samma ärende som vi, att byta ut sina stolar och köpa nya.
 Bauhaus hade även reducerat pris om man ville ha hjälp med montering hemma. Ett specialpris med rotavdrag som gäller t o m i morgon.
 
Det tog lite tid för oss att bestämma sig för vilken av modellerna vi ville ha😉 Med utbytbart lock eller självstängande.
 Jag bestämde mig för stolar där man kan byta locken. Jag tycker inte det roligt med enbart vita, vill ha lite färg.
Tur vi har en stor bil så vi fick hem bägge stolarna👍
 
När vi handlat klart gick färden till Länna köpcenter och City Gross där det blev storhandling.
De sålde Orkidéer för 49:- det blev några med hem.
 
Vi hörs igen!
 


4 kommentarer:

  1. Visst är det kul att förnya även toastolen det tycker jag med ,-))
    Så kul att ni kom hem med två!
    Kul med nya blommor, börjar nog få lite gröna fingertoppar alla fall med träning ,-)
    Ha det jättefint KRAM Primrose ,-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Toastolarna vi byter ut är lika gamla, bäst att bägge samtidigt. Nästa gång kanske vi inte hittar en likadan. Jag vill byta lock på stolarna ibland. Just nu är de gråmetallic😉
      Så roligt att dina gröna fingrar är på väg ut😉👌
      Ha en fin söndag!
      Kramisar❤❤❤

      Radera
  2. Det tar alltid tid o bestämma sig vad man vill ha. Bra pris på orkiden.
    Tittade på Doris svanhopp på Youtube ☺ rolig hon är.
    Ha en fin söndag. Kram ❤

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det blev lite jobbigt att bestämma sig och svårt att få tag i personal och rådfråga. Det var så mycket folk och alla har frågor.
      Roligt att du hittade in på min Youtube. Rolig tjej!
      Ha en fin söndag!
      Kram❤

      Radera

 Hejsan alla vänner och besökare! Nu  är jag tillbaka i bloggen efter ett långt uppehåll. Det känďes lite konstigt när jag hade öppnat blogg...