1 mars 2018

Vintern fortsätter

Hejsan och God morgon!

Nu finns det snö så det räcker till för alla aktiviteter under sportlovet.
Synd bara att det är så kallt om dagarna. - 12 var det när jag steg upp från den varma sköna sängen☹
I3449367W130H130V.gif Började dagen med en mugg kaffe ☕ och nyhetsläsning. Sedan var det dags att klippa gubben så han ser välvårdad ut när han skall vara hos tandläkaren.





Läste på nyheterna att vi skall tänka på våra hundar. Nos och tassar mår inte så bra i kyla, behöver smörjas. Finns tass vax att köpa. Då fastnar inte snön eller isklumpar på tassarna. Det använde jag till mina labbars tassar på vintern.
 
Vi hörs igen!
 
 


 

4 kommentarer:

  1. Härligt att du kan klippa gubben. Ja man får tänka på tassarna i kylan. Nova har alltid skor på sig o då går det bra. Ha en fin dag. Kram ❤

    SvaraRadera
    Svar
    1. Klippt gubben har jag gjort i många år. Han tycker det är bekvämt och bra😁 Bra att Nova har skor jämt då blir det inga besvär för henne👌
      Ha en fin dag!
      Kram❤

      Radera
  2. et blev en fin vinter fast den kom senare . Tandläkaren skönt än har jag tag kvar innan jag blir kallad. Jag har två bra tassa salvor toppen smörjer varje morgon innan vi ska ut ha en fin dag❣️

    SvaraRadera
  3. Det vita på marken kom sent denna vinter. Idag var det riktigt skönt ute med solsken👌 Bra att smörja tassarna så de slipper sprickor efter kylan.
    Kramis❤

    SvaraRadera

 Hejsan alla vänner och besökare! Nu  är jag tillbaka i bloggen efter ett långt uppehåll. Det känďes lite konstigt när jag hade öppnat blogg...