12 mars 2018

Grå måndagsmorgon

 
I3185437W262H177V.png
Igår blev det ytterligare en träff med Prinsessan. Jag blev hämtad och bjuden på middag hemma hos Doris med familj.
 Det var mysigt och god mat som alltid. Hämtningen gällde tur och retur resa👌
 
Ja, idag är det gråväder, lite regn och ingen snö finns kvar på trottoarer eller gator. Fick ett samtal på mobilen när jag drack mitt frukost teeI3523230W109H152V.gif Det var gubben som meddelade att de hade en klarblå himmel och sol i Spanien, mysigt för dem😎
 
Ha en fin dag!
 
I3353403W200H100V.gif

4 kommentarer:

  1. Trevligt att få bli bjuden på mat bli hämtad och lämnad. Inget kul väder just nu skitig hund blöt. I skogen finn snö kvar.

    Kvälls kramar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det var så trevligt👌
      Kan tänka mig att det fortfarande är fint i skogen några dagar till. Skall visst komma regn i veckan.
      Kramis

      Radera
  2. Den där koppen te såg god ut, härligt att du kommer ut lite och bli bjuden på middag hos Doris.
    Lite sällskap kan behövas nu när din gubbe är borta.
    Ha det jättefint
    KRAM Primrose ,-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det var så trevligt och roligt att träffa barnbarnen också. De har mycket med sina skolor idag, finns knapp tid över till annat.
      Ha en fin kväll!
      Kramisar❤❤❤

      Radera

 Hejsan alla vänner och besökare! Nu  är jag tillbaka i bloggen efter ett långt uppehåll. Det känďes lite konstigt när jag hade öppnat blogg...