9 mars 2018

Fredag och plusgrader

I3448933W310H347V.gif
 
Fredag och dags för helg igen. 
Gubben städar, så jag kan få en helg att koppla av på. Själv åker han bort i morgon på några dagar. Tyvärr kan jag inte följa med denna gång, har lite besök inbokade. Men det kommer säkert fler gånger.
Jag kommer att flytta material från min gamla blogg till denna blogg under helgen. Det är min sista betalande månad på Zoomin, sedan kommer reklam på sidan och Zoomin kommer snart att stängas ner.
10 år på gamla bloggen har samlat många fina inlägg på bl a recept, mina privata upplevelser på landet med t ex tama änder som Olga, Agda, August mm. De finns videofilmer på min Youtube, finns en länk dit på höger sida i bloggen.
Snart är det dags för en promenad till bl a Skrapan för att hämta en beställd bok. Apoteket skall också få ett besök. Handla hem lite gott till helgen skall det också bli.
Vi hörs igen!
 
Mini 001.gif Marmor

2 kommentarer:

  1. Ja tänk vad tiden går. Jag ska också ta det sista snart kan säga tack hej från zoomin. Skönt ha lite egen tid några dagar. Ha nu en fortsatt fin fredag.

    Kramar🥀

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åren går så fort☹ Det skulle gå att pausa lite ibland😉
      Skall bli skönt när allt är flyttat som jag vill ha kvar. Har tagit en backup som jag har i reserv.
      Kramis❤

      Radera

Nu är jag här igen👏

Hejsan! Nu har jag piggat på mig igen. Inte helt Ok, men betydligt bättre. Det var några månader sedan jag skrev i bloggen.  Det känns som j...