5 mars 2018

Nu var det gjort

Nu har jag varit och tagit blodprover. Var på VC före de öppnade och tog en nummerlapp. Det var nio patienter före mig.
Väl hemma igen så var det dags för frukost då jag var tvungen att vara fastande vid provtagningen.
 
Gubben tog en promenad med mig fram och tillbaka. Det var kyligt, kändes i kinderna när vinden tog tog i.
Projektet idag blir en inmontering av ny toalettstol i gästtoan.
Modellen är lika, men inte utsmyckningen😉 som  är från en utställning i Skrapan på Södermalm. ( Det finns fler stolar att studera om intresse finns, på högersida under sidor, rubrik toaletter )

Alla har rätt till en toalett var utställningens namn.


Vi hörs igen!


2 kommentarer:

  1. Hopps att allt ser bar ut och att dina mediciner fungerar som dom ska. Roliga toaletter som är så utsmyckade. Lycka till nu med toalett monteringen.

    Kvälls kramar 🏵

    SvaraRadera
    Svar
    1. Får hoppas att provsvaren är OK. Svaret tar någon dag. Monteringen går bra👌
      Kramis

      Radera

 Hejsan alla vänner och besökare! Nu  är jag tillbaka i bloggen efter ett långt uppehåll. Det känďes lite konstigt när jag hade öppnat blogg...